تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

تولید و پخش مانتو، پالتو و بارانی عمده | پخش و فروش عمده و تک مانتو، پالتو و بارانی در وبلاگ لیلا

کنار گذاشتن مجری زن به بهانه استفاده ابزاری از زنان

کنار گذاشتن مجری زن به بهانه استفاده ابزاری از زنان

صدا و سیما که مدتی است نظارت خود بر روی تلویزیون های اینترنتی را آغاز کرده، جلوی حضور یک مجری زن را در برنامه ورزشی تلویزیون اینترنتی آیو اسپورت گرفت.

در حالی که ویژه برنامه جام جهانی در شبکه اینترنتی آیو اسپورت با نام “زابیواکا” با اجرای آزاده صمدی در حال پخش است، مسئولان نظارت سازمان صدا و سیما دیگر به این مجری و بازیگر زن اجازه حضور در این برنامه را نمی دهند.

مجری زن برنامه ورزشی

به گفته عوامل نزدیک به این تلویزیون اینترنتی صدا و سیما اعلام کرده که این استفاده ابزاری از زنان است و چرا یک زن باید مجری یک برنامه ورزشی مردانه باشد؟

بهرنگ علوی جانشین آزاده صمدی در این برنامه شده است.

ترکیب تیم های پرتغال و مراکش

رسمی؛ ترکیب تیم های پرتغال و مراکش

به گزارش ورزش ۱۱، یاران رونالدو در حالی در دومین بازی خود به مصاف مراکش می روند که از بازی اول خود یک امتیاز کسب کرده اند و در جدالی بسیار مشکل با اسپانیا به تساوی پرگل ۳ بر ۳ دست یافتند.پ در طرف دیگر میدان مراکشی حضور دارد که با شکست دقایق پایانی خود مقابل ایران محکوم به نتیجه ...

به گزارش ورزش ۱۱، یاران رونالدو در حالی در دومین بازی خود به مصاف مراکش می روند که از بازی اول خود یک امتیاز کسب کرده اند و در جدالی بسیار مشکل با اسپانیا به تساوی پرگل ۳ بر ۳ دست یافتند.پ 
در طرف دیگر میدان مراکشی حضور دارد که با شکست دقایق پایانی خود مقابل ایران محکوم به نتیجه گیری است و باید تمام تلاش خود را برایعدم حذف زودهنگام از این رقابت ها نماید. 

مربیان دو تیم از تمام ابزار خود برای کسب نتیجه پیروزی در این بازی حساس استفاده کرده اند. 

ترکیب دو تیم پرتغال و مراکش: 

پرتغال: 

پاتریسیو، سوارس، فونته، په په، گوئررو، کاروالیو، موتینیو، برناردو، ژائو ماریو، رونالدو و گوئدس 

مسوول فدراسیون بسکتبال در تیم لیگ برتری / استعدادیابی که حواسش به تیم است

مسوول فدراسیون بسکتبال در تیم لیگ برتری / استعدادیابی که حواسش به تیم است

به گزارش ایسنا، تیم نیروی زمینی که از فصل آینده نماینده استان فارس و شهر شیراز در لیگ برتر بسکتبال خواهد بود با بهرام رمضان به توافق رسیده است و این مربی هدایت سربازان بسکتبال را برعهده خواهد داشت.

بهرام رمضان که به تازگی رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال شده سرمربی تیم نیروی زمینی شیراز شد.

به گزارش ایسنا، تیم نیروی زمینی که از فصل آینده نماینده استان فارس و شهر شیراز در لیگ برتر بسکتبال خواهد بود با بهرام رمضان به توافق رسیده‌ است و این مربی هدایت سربازان بسکتبال را برعهده خواهد داشت.

نیروی زمینی در سال‌های گذشته با محمدرضا اسلامی وارد لیگ می‌شد که عملکرد خوبی هم داشت تا اینکه سال قبل به دلیل مشکلات زیاد مالی عملکرد قابل قبولی نداشت و بالاخره به شیراز منتقل شد. حالا بهرام رمضان رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون بسکتبال که باید تمام فکر و ذکرش در این قسمت مهم فدراسیون باشد جایگزین اسلامی شده‌ است.

این اتفاق نگرانی زیادی در بین اهالی بسکتبال ایجاد کرده که چطور ممکن است مسوول اصلی استعدادیابی فدراسیون بسکتبال که باید تمام روزهای سال در فدراسیون باشد و برای کشف استعدادها تلاش کند می‌خواهد نصف سال را درگیر لیگ برتر باشد و تمام تمرکزش را بر روی تیمش بگذارد.

پیش از این نیز کارشناسان و پیشکوستان زیادی از فعالیت موازی مربیان ملی و مسوولان فدراسیون در تیم‌های لیگ برتر انتقاد کرده بودند که فدراسیون بسکتبال واکنشی نشان نداد. مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی هدایت پتروشیمی را برعهده دارد،‌ فرزاد کوهیان مربی تیم ملی و سرمربی تیم ملی امید،‌ سرمربی دانشگاه آزاد است و حالا بهرام رمضان رئیس یکی از کمیته های مهم فدراسیون سرمربی نیروی زمینی شده‌است.

دانلود انیمیشن ناسور

دانلود انیمیشن ناسور,دانلود انیمیشن ایرانی ناسور با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود انیمیشن عاشورایی ناسور محصول ۱۳۹۵

لینک دانلود نسخه اصلی اضافه شد

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

خلاصه داستان انیمیشن ناسور:

روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از اهالی کوفه است که از حسین بن علی دعوت کرده تا به کوفه بیاید و زمانی که می‌شنود سپاه به کوفه نزدیک شده‌است,از این شهر خارج می‌شود تا با حسین روبرو نشود,اما ناگهانی با او روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه حسین بزند.از سوی دیگر نیز واقعه کربلا بخش اعظمی از داستان ناسور را در بر می‌گیرد.

درباره انیمیشن ناسور:

ناسور نام یک انیمیشن ایرانی از نبرد کربلا می‌باشد که به کارگردانی کیانوش دالوند که در ایران تولید شده‌است و محصول استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) می باشد و انیمیشن برگزیده جشنواره نجف است.فیلم سینمایی ناسور به تهیه کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند تهیه و تولید شده است.

کارگردان: کانوش دالوند

ژانر: انیمیشن,تاریخی

سال تولید: ۱۳۹۵

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶

مدت زمان: ۷۹ دقیقه

نوع: سینمایی

مخاطب: خانواده

کیفیت: فول اچ دی

***

دانلود انیمیشن عاشورایی ناسور با تمامی کیفیت ها (پیشنهادی)

***

دانلود انیمیشن عاشورایی ناسور با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

***

دانلود انیمیشن عاشورایی ناسور با کیفیت ۱۰۸۰p

***

دانلود انیمیشن با کیفیت ۷۲۰p

***

دانلود انیمیشن با کیفیت ۴۸۰p

دانلود پخش آنلاین تیزر و آنونس انیمیشن ناسور

به زودی…

دانلود فیلم جدید ایرانی قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود فیلم جدید ایرانی قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود فیلم جدید ایرانی قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود فیلم ایرانی قاتل اهلی Ghatel-e ahli به کارگردانی مسعود کیمیایی

دانلود فیلم قاتل اهلی, دانلود فیلم جدید قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

لینک دانلود نسخه اصلی اضافه شد

دانلود فیلم جدید ایرانی قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

ژانر: اجتماعی | سال تولید: ۱۳۹۵ | تاریخ انتشار: ۱۳۹۷ | مدت زمان: ۱۱۵ دقیقه | نوع فیلم: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | متفاوت نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی | تهیه کننده: منصور لشکری قوچانی

خلاصه داستان فیلم قاتل اهلی: حاج‌آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی), کارآفرین موفق بخش خصوصی, تصمیم به افشای خیانت‌های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است می‌گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) فرزندخوانده‌های سروش‌اند و سیاوش نه‌تنها مورداعتمادترین فرد نزد سروش است, بلکه دلبسته مهتاب (پگاه آهنگرانی), دختر او هم هست؛ اما مهتاب رابطه عاطفی با بهمن (پولاد کیمیایی), خواننده پاپ, دارد. تعطیلی کنسرت‌ها دامنه اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه فقط اطرافیانش بلکه همه مردم باید آن را بپردازند و…

بازیگران فیلم قاتل اهلی: پرویز پرستویی, امیر جدیدی, پگاه آهنگرانی, پرویز پورحسینی, حمیدرضا افشار, حمیدرضا آذرنگ, لعیا زنگنه, رضا رشیدپور, یغما گلرویی, پولاد کیمیایی, سعید پیردوست, امیرحسین رستمی, اکبر معززی, شراره دولت آبادی و…

***

دانلود فیلم با تمامی کیفیت ها (پیشنهادی)

دانلود فیلم قاتل اهلی با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود فیلم قاتل اهلی با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود فیلم قاتل اهلی با کیفیت ۷۲۰p

دانلود فیلم قاتل اهلی با کیفیت ۴۸۰p

دانلود پخش آنلاین تیزر و آنونس فیلم قاتل اهلی

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی

طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری

مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی

طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد

موسیقی: بهزاد عبدی

مدیر تولید: بیژن سلیم خانی

مشاور کارگردان: زامیاد سعدوندیان

عکاس: محمد مهدی دلخواسته

تصویربردار پشت صحنه:جواد بیات

منشی صحنه: شهرزاد مطلق

مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی

مدیر امور بازرگانی: مهشید آهنگرانی

مدیر امور رسانه ای: احسان ظلی پور

حواشی فیلم: بارها اختلافات کارگردان (مسعود کیمیایی) و تهیه کننده (منصور لشکری قوچانی) این اثر رسانه ای شد و هر کدام از طرفین معتقد به اعمال تدوین مورد نظر خودشان بودند. تهیه کننده این فیلم علاوه بر کارگردان, فرزند او یعنی پولاد کیمیایی را نیز در پیشامد این چنین حواشی مقصر می دانست. پرویز پرستویی (در نقش دکتر جلال سروش) نیز پس از اکران عمومی در مصاحبه ای با فریدون جیرانی از نحوه تدوین فیلم انتقاد کرد و از نسخه منتشر شده این فیلم ابراز ناخرسندی نمود.